+38(068) 268-39-52
+38(063) 234-13-08
+38(095) 571-89-91

Кращий спосіб зв'язатися з Нами, замовити зворотний дзвінок.
Безкоштовно

Гарантія

Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитеся з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником документації на товар, в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару зверніться за роз'ясненнями до менеджера market.zp.ua .

Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції, який є підставою для гарантійного обслуговування в сервісному центрі.

При виникненні гарантійного випадку звертайтеся в авторизовані виробником товару сервісні центри. Їх адреси вказані в гарантійному талоні.

Якщо протягом гарантійного терміну товар вийшов з ладу з вини виробника і не підлягає ремонту в сервісному центрі, ви можете оформити повернення. Для цього при собі необхідно мати:

  • висновок сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушувалися і товар має дефект (не підлягає ремонту);
  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ підтверджує оплату товару.

    ПОВЕРНЕННЯ

    • Ви маєте право обміняти придбаний в market.zp.ua товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
    • Обмін або повернення товару належної якості може бути проведений протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки якщо дотримані наступні умови: він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, не порушена упаковка або її частина, штрих код на упаковці, штрих код на виробі, пломби, ярлики, а також інструкція і розрахунковий документ, видані разом з проданим товаром.

      ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЮТЬСЯ

      Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті

      • порушена збереження гарантійних пломб;
      • наявність механічних або інших пошкоджень, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
      • при порушенні правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
      • при здійсненні несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкції або схеми товару;
      • при заміні і видаленні серійного & nbsp; номера

        Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні випадки

        • природний знос або вичерпання його ресурсу;
        • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.);
        • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
        • ушкодження, нанесені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті підключення товару до інших виробів
        • пошкодження, викликані підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
        • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
        • непрацездатність програмного забезпечення, яке не входить в комплект виробу;


          Якщо у Вас пошкоджений гарантійний талон або відсутня печатка, зверніться до менеджера market.zp.ua або замовте «зворотний дзвінок» в примітці вказавши, Гарантія. ПОВЕРНЕННЯ