Гарантія
Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитеся з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником документації на товар, в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару зверніться за роз'ясненнями до менеджера market.zp.ua .
Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції, який є підставою для гарантійного обслуговування в сервісному центрі.
При виникненні гарантійного випадку звертайтеся в авторизовані виробником товару сервісні центри. Їх адреси вказані в гарантійному талоні.
Якщо протягом гарантійного терміну товар вийшов з ладу з вини виробника і не підлягає ремонту в сервісному центрі, ви можете оформити повернення. Для цього при собі необхідно мати:
- висновок сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушувалися і товар має дефект (не підлягає ремонту);
- товар з повною комплектацією;
- гарантійний талон;
- документ підтверджує оплату товару.
ПОВЕРНЕННЯ
- Ви маєте право обміняти придбаний в market.zp.ua товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
- Обмін або повернення товару належної якості може бути проведений протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки якщо дотримані наступні умови: він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, не порушена упаковка або її частина, штрих код на упаковці, штрих код на виробі, пломби, ярлики, а також інструкція і розрахунковий документ, видані разом з проданим товаром.
ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЮТЬСЯ
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті
- порушена збереження гарантійних пломб;
- наявність механічних або інших пошкоджень, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- при порушенні правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- при здійсненні несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкції або схеми товару;
- при заміні і видаленні серійного & nbsp; номера
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні випадки
- природний знос або вичерпання його ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, нанесені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті підключення товару до інших виробів
- пошкодження, викликані підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- непрацездатність програмного забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
Якщо у Вас пошкоджений гарантійний талон або відсутня печатка, зверніться до менеджера market.zp.ua або замовте «зворотний дзвінок» в примітці вказавши, Гарантія. ПОВЕРНЕННЯ